wallpapers, video, news, information, cars race, zajímavosti, tapety, závody, motorsport, on-board,
16. srpna 2016
Evo VI (1999–2001)
Další vývoj sportovního vozu Mitsubishi Lancer Evolution se v šesté
generaci soustředil hlavně na zvýšení spolehlivosti motoru a zlepšení
jeho chlazení. Evo VI (foto) dostalo mj. větší chladič oleje, nové písty
a verze RS turbinové kolo ze slitiny titanu a hliníku. Jedinou
viditelnou změnou na karoserii bylo zmenšení mlhovek v předním nárazníku
a jejich přemístění do stran. Zlepšilo se tím proudění vzduchu k motoru
a brzdám. K verzím GSR a RS přibylo RS2, což bylo RS s několika
vylepšeními z GSR. V menší sérii byl vyroben model RS Sprint, odlehčený a
vyladěný britskou firmou Ralliart na maximální výkon 334 k (246 kW).V roce 1999 měl premiéru speciál Lancer Evolution VI Tommi Mäkinen
Edition, pojmenovaný podle finského rallyového jezdce Tommiho Mäkinena,
který v letech 1996 až 1999 vybojovat pro Mitsubishi s vozy Lancer
Evolution III až VI čtyři tituly v mistrovství světa v rallye (WRC)
jezdců. V roce 1998 se navíc podílel na získání titulu v šampionátu
výrobců. Mäkinenovo Evo VI mělo odlišný přední nárazník, červeno-černá
sedadla Recaro s Mäkinenovým logem, bílá 17palcová kola Enkei a kůží
potaženou řadicí páku a volant Momo.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat