wallpapers, video, news, information, cars race, zajímavosti, tapety, závody, motorsport, on-board,
16. srpna 2016
Evo V (1998–99)
Když pro mistrovství světa v rallye (WRC) vytvořila FIA v roce 1997 novou třídu World Rally Car,
přepracovalo Mitsubishi model Lancer Evo IV podle nových specifikací a v
lednu 1998 představilo Lancer Evolution V (foto). Nejvýraznější změnou
na karoserii byly rozšířené podběhy kol a nový zadní spoiler z
hliníkových plechů s nastavitelným sklonem, kterým se dal měnit přítlak
zadních kol. Rozvor byl rozšířen o 10 mm a průměr kol se zvětšil na 17
palců. Verze GSR měla nyní lepší sedadla Recaro.Řadou úprav prošel i motor. Zvýšila se trvanlivost vaček, písty byly odlehčeny a řídicí jednotka nyní využívala flash ROM.
Výkon motoru zůstal oficiálně na 280 koních, ale ve skutečnosti byl
vyšší. Točivý moment se zvýšil na 373 Nm při 3000 otáčkách. Evo V
využívalo konstrukční platformu CP9A. Hmotnost vozu se zvýšila jen
nepatrně.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat